همه می حرفند

حتی شما دوست عزیز

همه می حرفند

حتی شما دوست عزیز

نه حرفاشو فهمیدم نه نگاهشو...

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

خیلی معمولی رفتیم به سمت در ورودی قطار ... مامور سالن بلیطامونو نگا کرد و گفت : کوپه ی شما رو دادیم به چنتا مسافر یه لحظه صبر کنین خالیش کنم.... رفتیم بالا با یه کم دعوا کوپه خالی شد...وسط دادو هوارا من حواسم به اون بود و اون حواسش به من...قد متوسط لاغر با یه تی شرت  سبز لجنی و صورت سبزه و بانمک...نگاهش برام آشنا نبود ...متفاوت بود و خاص...بالاخره کوپه خالی شد و رفتیم داخل...چند دقیقه نگذشته بود که در کوپه رو زدن...درو باز کردیم... خودش بود.. یه چیزی میخواست ..انگار یه چیزی رو جا گذاشته بودن تو کوپه...نمیفهمیدیم چی میگه... فقط یه کلمه از حرفاشو فهمیدیم: عراقی...تا این کلمه رو گفت من یه دفه گفتم:عراقی!؟...هم برام جالب بود هم عجیب...دوباره نگاه متفاوتش رومن ساکن شد...هرچی گفت نفهمیدیم ...رفت مترجم آورد ... فهمیدیم قطره چشمش گم شده ... گشتیم نبود...اونم رفت...چند بار دیگه هم دیدمش...نگاهش برام قابل فهم نبود...کاش یه مترجمم واسه نگاهش داشت...توی ایستگاه اندیمشک هرکی راه خودشو رفت...حالا من تو خونه ی مادر بزرگم نشستم با یه عالمه فکر درمورد یه پسر عراقی...کجاس الان؟!



پ.ن. لطفن طرز فکر بدتونو راجب عربا کنار بذارید... همه مثل هم نیستن...نژاد پرستی هم مال آدمای جاهله...لطفن جاهل نباشید

  • رضا رضا

نظرات  (۷)

بالاخره عراقی و عرب و اینام ادمن کاری به اون قسمتش ندارم منتهی تو شرم نکردی که تو چشمای یه پسر غریبه نگا کردی؟بی حیا؟تازه الانم بش فک میکنننننی؟:)))))))
پاسخ:
عاقا ... از اون نگاها که نبود...نگاه خوبی بود...از اون نگاها که همراهه با یه دهن باز...نگاه متعجبانه...:-) :-) :-) 
به هر حال که نگاهت به پسر مردم بودددد
پاسخ:
عاقا غلط کردم...
حیا هم خوب چیزیه :)
خدایی راس میگی ولی نژادپرستی مال ادمای جاهله.
پاسخ:
مرسی از تو و همه ی عزیزانی که انقدر منو به حیا و چشم پوشی از نامحرم دعوت کردن...ولی عاقا من که کاریش نداشتم...از اون نگاها هم منظوری نداشتم...به هر حال همین جا از همین تریبون اعلام میکنم که غلط کردم...
بعله اصن چیزی که باعث میشد به عربای قبل از اسلام بگن جاهل همین نژاد پرستیشون بود...حالا که اونا کم کم دارن از جاهلی درمیان تازه ایرانیا کم کم دارن جاهل و نژاد پرست میشن...واقعن نوبره!

بچه ها چقد قضاوت کردین ایشونو چه خبره آخه:)))))))))
ممنون داستان جالبی بود
پاسخ:
وای مرسی... بالاخره یکی از من دفاع کرد:-) :-) :-) 
آخ آخ 
چشمم روشن   حامد جون میدونه به پسر عراقی نیگا کردی؟ خخخخخ    

ولی خو قبول دارم یه نگاهایی تو ذهن آدم می مونه   
نژاد پرستی هم کار زشتیه :) 
پاسخ:
حامد زمانی خودش دائم چش تو چش عراقیاس...از اون بابت نگران نباش:-) :-) 
حلالت نگاهی که کردی 
عرب و عجم فرقی نداره مهم کسی که اون نگاه رو داره
پاسخ:
یه چیز بگم... این نگاهش خیلی پیگیر بود... دیگه انقد پیگیری تو نگاه واقعن لازم نیست...رسمن شورشو دراورده بود...:-) :-) :-) 
  • سرباز جامانده
  • الان شما دخترید؟!!
    پاسخ:
    بعله احتمالن ...:-) 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی